środa, 2 stycznia 2019

Nie wiesz co czytać? – To już masz: „Nowy Dom na Wyrębach II”


"Nowy dom na Wyrębach II" - czy uda się ostatecznie pokonać nadprzyrodzone siły?


Stefan Darda

Tytuł: "Nowy Dom na Wyrębach II"

Autor: Stefan Darda

Ocena: 8/10

Takie pytanie towarzyszyło mi przez całą książkę. Zastanawiałem razem z głównym bohaterem Hubertem Kosmalą czy jest jakikolwiek sposób na pokonanie zjawisk nadprzyrodzonych, dziejących się nie tylko na Wyrębach, ale również w Kostrzewie. Czy uda się uratować życie Huberta oraz jego rodziny?


Kontynuacja „Nowego Domu na Wyrębach” dostarcza nam odpowiedzi na powyższe wątpliwości, lecz po drodze pojawia się o wiele więcej pytań, niejasności i nieprzewidzianych rzeczy. Hubert zmaga się ze snami, które okazują się wizją zdarzeń, dziejących się naprawdę. Obserwuje śmierć znanych mieszkańców Kostrzew, zjawy, w tym byłą studentkę pogryzioną przez „zarażonego” wilka oraz samego siebie, trzymającego poduszkę nad głową śpiącego syna.

Stefan DardaOstatni sen przeraża go najbardziej. Czy byłby w stanie zrobić krzywdę własnej rodzinie? Zdaje sobie sprawę, że musi pokonać demony, zanim dojdzie do tragedii. Potrzebuje również pomocy. Konsultując kolejne sprawy z miejscowym egzorcystą, zwierza się ze swoich utrapień przyjacielowi, Bernardowi. We dwójkę postanawiają pokonać jedną z istot pozaziemskich. Tylko co to da? Skoro jej ofiar stale przybywa….

Ponadto, jak pokaże czas, zło wypełźnie z zupełnie innej strony. Najmniej oczekiwanej…. Jaką rolę odegra Ewa i jej przyjaciel? A Marek? Tragicznie zmarły bohater pierwszego tomu z cyklu Wyręby. 
 
Zachęcam do czytania! Warto! Zakończenie dostarczy wiele wrażeń!

Dziękuje Wydawnictwu Videograf za egzemplarz "Nowego Domu na Wyrębach II i możliwość zrecenzowania!

20 komentarzy:

  1. To musi być książka, która naprawdę trzyma w napięciu. W siły nadprzyrodzone osobiście nie wierzę - ale dobra lektura zawsze w cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm... nie do końca są to moje klimaty, ale może komuś polecę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie książki, a jeszcze jak jest mowa o siłach nadprzyrodzonych to czytam z wielkim zainteresowaniem

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja to raczej mam problem "po którą książkę sięgnąć w pierwszej kolejności?". Zawsze wszystkie krzyczą do mnie tak samo głośno :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo wpisuje się w moją fazę po The Haunting of Hill House :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę dobra recenzja. Bardzo autentyczna i profesjonalna. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię horrorów,ale zapowiedź duatu Darda/Witkiewicz sprawia że ciekawa jestem pióra tego autora.

    OdpowiedzUsuń