sobota, 4 maja 2019

„Odwyk” podbija Poznań i Łódź, a jeszcze będzie „Pocisk”!



Kto był w Poznaniu, a kto jest z Łodzi? Kto czyta magazyn kryminalny „Pocisk”? „Odwyk” podbił już te miejsca, choć w „Pocisku” ukaże się wraz z najnowszym numerem już 17 maja. Zainteresował was „Odwyk”? W takim razie dwa wywiady ze mną (Adam Widerski) z ostatnich dni, ale najpierw zapowiedź

 

Adam Widerski

 

„Odwyk” – mój debiutancki  kryminał, pojawi się w księgarniach już 15.05.2019r., nakładem wydawnictwa Initium. O czym opowiada? 



Oficjalna zapowiedź!

Adam Widerski
Łódź, środek lata, upał i tylko pozorny spokój. W renomowanej klinice leczenia uzależnień zostają znalezione zmasakrowane nagie zwłoki.
Ofiarą zabójcy pada jeden z pacjentów. Ale to nie ostatnia zbrodnia psychopaty. Sprawę prowadzi czwarty komisariat w Łodzi na czele z inspektorem Ryszardem Walskim. Cel jest prosty – złapać sprawcę, zanim dojdzie do kolejnego brutalnego morderstwa. Ale morderca cały czas jest krok przed policjantami. Zostawia za sobą ślady, lecz reguły tej przerażającej gry zna tylko on.
Kim jest zabójca? Dlaczego wybiera na swoje ofiary ludzi uzależnionych i związanych z półświatkiem narkotykowym?Co oznaczają symbole, które zostawia przy zwłokach? Jaki ma cel i czy uda mu się go osiągnąć?
Odpowiadając na te i inne pytania, czytelnik trzymany jest w napięciu aż do ostatniej strony!

Intensywna majówka, czyli promocja „Odwyku”

Adam Widerski, Joanna DivinaWeekend majowy dla mnie był bardzo intensywny, a szczególnie 2 i 3 maja. O odpoczynku mogłem zapomnieć, aczkolwiek coś uszczknąłem dla siebie. Ale od początku. W czwartek, 2 maja, gościłem w Poznaniu, a dokładnie w Radiu Poznań. Byłem gościem audycji „Mała czarna”, udzielając wywiadu „na live”. Przepytywała mnie znakomita dziennikarka Joanna Divina. Oczywiście pytania dotyczyły „Odwyku”, ale i nie tylko. A po audycji mnóstwo telefonów od słuchaczy! 
Chcecie posłuchać? Wystarczy kliknąć – WYWIAD!


Adam Widerski, Agata Stachura-Ścieszko
Audycja była jedynie preludium do dnia kolejnego. 3 maja byłem gościem programu #ŁódźKultura emitowanego w TVP 3 Łódź. Tym razem oprócz samego „Odwyku” w rozmowie mocno zaakcentowana była Łódź. Oprócz znakomitej prowadzącej Agaty Stachury-Ścieszko, miałem przyjemność porozmawiać z wybitnym muzykami – Michałem Masłoniem oraz Krystyną Giżowską. 

Rozmowy były tak miła i owocne, że zarówno Michał Masłoń i Krystyna Giżowska postanowili polecić wszystkim czytelnikom i słuchaczom „Odwyk!  


Chcecie zobaczyć mój wywiad w #ŁódźKultura? Wystarczy kliknąć -  WYWIAD!

P.S. Nie może mi wyjść z głowy najnowsza piosenka Michała Masłonia –Tysiąc mil – teledysk znajdziecie TUTAJ!  Zapraszam także do polubienia fanpage’a piosenkarza!

Garstka zdjęć z promocyjnej majówki!
 


Adam Widerski

Adam Widerski

 Adam Widerski

12 komentarzy:

  1. Książkę chętnie bym przeczytała, a o odwiedzeniu Poznania bardzo marzę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem z Miasta Łodzi, i wcale nie wstydzę się tego wyznać. ;) A kryminalne nuty zawsze mnie przyciągną. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O proszę, powodzenia w dalszej promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdecznie gratuluję, książka powinna trafić w mój gust literacki, więc chętnie na nią zerkne 😉

    OdpowiedzUsuń
  5. W łodzi byłam raz i jestem tym miastem zachwycona (również kuchnią). Poznań kocham bezgranicznie, wiele mnie z nim łączy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń