środa, 8 sierpnia 2018

"Tylko martwi nie kłamią" czyli moje pierwsze spotkanie z Katarzyną Bondą

„Tylko martwi nie kłamią", a czy opinię o niej tak?


Tytuł: Tylko martwi nie kłamią

Autor: Katarzyna Bonda

Ocena: 6/10


Mój pierwszy kontakt z twórczością tej autorki. Pierwsze wrażenie? Dobre i tylko dobre. Książka gruba. Akcja jak dla mnie nieco rozwleczona w czasie i nie do końca porywająca. Dwa zabójstwa, niemoc w rozwiązaniu, konflikty, tajemnica z przeszłości ciekawymi motywami zastosowanymi w książce. 
Kompozycja i sama akcja zaskakująca jak w klasycznym kryminale. Charyzmatyczne postacie, ich perypetie, różne, często konfliktowe charaktery stworzono jak dla mnie w sposób nieco przejaskrawiony.  Sfera osobista została poruszona w sposób ciekawy. Rodzące się uczucie pomiędzy Hubertem a Weroniką, zakończone... no właśnie czym? 
Ogólny obraz książki jest rzeczywiście dobry, aczkolwiek spodziewałem się więcej.


Katarzyna Bonda


1 komentarz: