niedziela, 24 listopada 2019

Spotkanie autorskie na IX Targach Ciekawej Książki w Łodzi!

Czytelnicy, uśmiechy, podpisy, ciepłe słowa, wiele radosnych chwil oraz niesamowita atmosfera. Tak mogę opisać spotkanie autorskie podczas IX Targów Ciekawej Książki w Łodzi, na których promowałem mój debiut literacki pt. "Odwyk".

 

Adam Widerski

 

Data 23.11.2019 r. pozostanie na długo w mojej pamięci. Był to mój debiut, jeśli chodzi o obecność na targach książek jako autor "Odwyku". 


Fakt, że nastąpił on w moim rodzinnym mieście, jest dla mnie jeszcze bardziej znaczące. IX Targi Ciekawej Książki stanowiły kolejną odsłonę promocji literatury w Łodzi. Z każdym rokiem można spotkać coraz więcej wydawnictw, autorów, a przede wszystkim czytelników. Wierzcie mi, kiedy zobaczyłem kolejkę do kas, ucieszyłem się niezmiernie, że posiadam kartę wstępu jako autor. Ominęło mnie kilkadziesiąt minut czekania.

Adam Widerski

Powracając do debiutu, nie wiedziałem czego oczekiwać ani czego się spodziewać. Stoisko i obsługa Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego znałem bardzo dobrze z wcześniejszej współpracy lub spotkań autorskich. Bardzo się ucieszyłem, że właśnie na tym stoisku miałem przyjemność gościć. 
Adam Widerski

Odbyłem szereg miłych i inspirujących rozmów. Słowa zachęty, oczekiwania na kolejną część, pytań, opinii i recenzji dotyczących "Odwyku". Nawet zostałem przepytany z miejsc, w których działa się akcja książki. Każda z rozmów przynosiła mi wiele radości, dając mocnego "kopa" do dalszej pracy literackiej.
Adam Widerski

Jestem niezmiernie zadowolony, że moja twórczość wzbudza zainteresowania nie tylko u osób dorosłych, fanów kryminałów, ale również wśród młodzieży. Natomiast prośba o wywiad spadała jak grom z jasnego nieba.

Adam Widerski

Ponadto, odbyłem bardzo ciekawą rozmowy z innymi  autorami w tym z twórcą kryminałów oraz fantastyki Thomasem Arnoldem, z którym wyraziliśmy zaintrygowaniem wzajemną twórczością.

Adam Widerski

Dziękuje wszystkim za przybycie i miłe słowa. Jednocześnie zapraszam do obejrzenia wybranych zdjęć z sobotniego spotkania. 



















P.S. Jeśli jeszcze nie znacie "Odwyku", przypominaj o ponad 40% promocji na stronie księgarni Świat Książki (Ofertę znajdziesz tu - Księgarnia!)


5 komentarzy: